فرمانده انتظامی استان همدان:

غرفه‌ای مخصوص شهدای امنیت در موزه دفاع مقدس همدان تعبیه شود

سردار «امیری» گفت: ما شهدای زیادی بعد از جنگ تقدیم انقلاب کردیم و ضروری است که غرفه‌ای در خور شان این شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان تعبیه شود.
کد خبر: ۶۵۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 16March 2024

غرفه‌ای مخصوص شهدای امنیت در موزه دفاع مقدس همدان تعبیه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان  امروز (شنبه) در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه راز و رمزی در خون شهید است را در هیچ جای دیگر نمی‌شود یافت، اظهار داشت: اهمیت این موضوع را وقتی متوجه می‌شویم که روز عرفه قبل از اینکه خداوند به زائران خانه خودش نگاه کند اول نگاهش به کربلا است.

وی با بیان اینکه در ارتباط با کار فرهنگی هرچقدر هزینه کنیم کم است، افزود: سال گذشته در اغتشاشات یک نگرانی جدی نسبت به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان داشتیم چرا آثاری که آنجا هست غیر قابل بازگشت است. که می‌طلبد حفاظت فیزیکی این مکان افزایش یابد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه باب شهادت در کشور ما ساری و جاری است، متذکر شد: ما شهدای زیادی بعد از جنگ تقدیم انقلاب کردیم و ضروری است که غرفه‌ای در خور شان این شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان تعبیه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار