استاندار کرمانشاه:

باید از فرصت های پیش رو در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کنیم

«صحرایی» گفت: ویژه برنامه‌ها باید بگونه ای تدوین شوند که روی نسل جوان تاثیرگذاری داشته و ظهور و بروز فرهنگ ایثار و شهادت در آنها نمود داشته باشد و باید از فرصت های پیش رو در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۵۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ - 16March 2024

باید از فرصت های پیش رو در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه باید در برگزاری رخدادهای مرتبط با برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه توجه به کیفیت برنامه‌ها مدنظر باشد، اظهار داشت: باید به همان اندازه که روی کمیت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره شهدای استان تاکید می‌شود، روی کیفیت و تاثیرگذاری آن هم کار شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: انتظار می‌رود دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان مراقب باشند تعدد برنامه‌ها سبب پایین آمدن کیفیت برنامه‌ها نشود.

صحرایی سپس با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل جدید، بر ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان با محوریت نسل جوان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در برگزاری ویژه‌برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان باید روی برگزاری ویژه برنامه‌های مختص کودکان و نوجوانان تمرکز شود، گفت: ویژه برنامه‌ها باید بگونه ای تدوین شوند که روی نسل جوان تاثیرگذاری داشته و ظهور و بروز فرهنگ ایثار و شهادت در آنها نمود داشته باشد و باید از فرصت های پیش رو در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کنیم.

 استاندار کرمانشاه در ادامه گریزی هم به به طی شدن مراحل اولیه ثبت روز پنجم مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه در تقویم رسمی کشور زد و گفت: امیدواریم در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور این موضوع تایید نهایی شده و روز پنجم مرداد در تقویم رسمی کشور به نام روز ملی کرمانشاه ثبت شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار