معاون سیاسی استاندار همدان:

اولویت فرهنگی استان همدان در سال آینده موزه دفاع مقدس باشد

«رضانیا» با بیان اینکه در تخصیص بودجه به برنامه‌های فرهنگی اولویت اول با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان باشد، گفت: ما نیاز داریم سرمایه‌های معنوی کشور حفظ شوند، چون شرایط فرهنگی به ما می‌گوید.
کد خبر: ۶۵۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 16March 2024

اولویت فرهنگی استان در سال آینده موزه دفاع مقدس همدان باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان امروز (شنبه) در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان با تاکید بر اینکه در تخصیص بودجه به برنامه‌های فرهنگی اولویت اول با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان باشد، اظهار داشت: ما نیاز داریم سرمایه‌های معنوی کشور حفظ شوند، چون شرایط فرهنگی به ما می‌گوید و ضروری است با کمک تیم کارشناسی اقدامات لازم همراه با اولویت بندی برای ایمن سازی موزه دفاع مقدس صورت گیرد و پیشنهادات عملی تیم کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: محدویت منابع داریم و ضروری است در جلسات کارشناسی اولویت بندی برای تعمیر و نگه داری موزه صورت گیرد و منابع واقعی برای آن تخصیص داده شود، رفع نیازهای این مرکز واقع‌بینانه، و شعاری نباشد.

معاون سیاسی استاندارهمدان تاکید کرد: تشکیل کمیته کارشناسی حوزه عمرانی با محوریت دبیرخانه موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شود و در جلسه آینده برنامه پیشنهادی نیازمندی‌های این مجموعه که مورد تایید معاونت عمرانی استاندار، شهرداری و مدیرکل حفظ آثار است را با جزئیات مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی با تاکید بر حفاظت فیزیکی و امنیتی موزه دفاع مقدس همدان، متذکر شد: امروز نیار جامعه ما همین فضای معنوی است که خداوند دائم برای ما فراهم میکند که کمتر دچار غفلت بشویم و نیاز است که چنین فضاهایی حفظ شود  که درخواست دبیرخانه با با سماجتی که دارد اقدامات را در پشت صحنه حل و فصل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار