مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

موزه دفاع مقدس همدان یک سرمایه ملی فرهنگی است

سردار «ظفری» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان یک سرمایه ملی فرهنگی است، که تبدیل به یک قطب فرهنگی بی‌نظیر شده و متعلق به آحاد مردم و یک راهیان نور در دسترس است.
کد خبر: ۶۵۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 16March 2024

موزه دفاع مقدس همدان یک سرمایه ملی فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه ریاست اصلی هیئت امنا بر عهده سرلشکر «باقری» مدیریت ستاد کل نیروهای مسلح است و دستگاه‌های مختلف عضو این هیئت امنا هستند، در اصل استانداران جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این هیئت امناهای استانی هستند و اگر تصمیمی گرفته می‌شود یک حکم ولایتی هم برای ما دارد.

وی با بیان اینکه ریاست هیئت امنا استاندار و ریاست هیئت مدیره با جانشین استاندار است، افزود: قطعا یک ضرورتی داشته که این ساختار را ایجاد کردند، در راستای تشکیل هیئت امنا تصمیمات کلان گرفته می‌شود و در هیئت مدیره به دنبال اجرای آن هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به تاثیر اثرات فرهنگی موزه دفاع مقدس بر بازدیدکنندگان از آن، گفت: وزیر گردشگری ازبکستان بعد از بازدید موزه دفاع مقدس همدان اذعان کرد که من احساس کردم مردم ایران در مقابل همه دنیا شکست ناپذیرند‌.

وی به بازدید دانش آموزان و دانشجویان از نقاط مختلف کشور از این مرکز فرهنگی اشاره کرد و افزود: ۳۲ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار دانشجوی خارج استان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

سردار ظفری بیان داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان یک سرمایه ملی فرهنگی است، که تبدیل به یک قطب فرهنگی بی‌نظیر شده و متعلق به آحاد مردم و یک راهیان نور در دسترس است.

وی با بیان اینکه قریب به ۱۳ سال از افتتاح موزه دفاع مقدس همدان می‌گذرد، متذکر شد: نیازمند یک اقدام انقلابی هستیم که حداقل برای ۱۵ سال آینده نقایص سازه‌ای این مرکز فرهنگی رفع شود تا بتوانیم به خوبی از ظرفیتش استفاده کنیم و در آینده بازخودهای خوبی از این مجموعه ببینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار