یادداشت/ جهانبخش زنگنه‌تبار

نشان فتح، به عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام است

نشان فتح، به عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها طراحی شده است. این نشان افتخارآمیز که به شایستگی وبعد از سربلندی در آزمون‌های مهم و تعیین کننده به این سربازان ولایت اعطا شد، ازسه برگ درحت نخل و گنبد مسجد جامع خرمشهر و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۵۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 14March 2024

نشان فتح،به عنوان نماد عملیاتهای پیروزمندانه رزمندگان اسلام است/// ارجاعگروه استان‌های دفاع‌پرس - جهانبخش زنگنه‌تبار؛ امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمانده معظم کل قوا، به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فتح اعطا کردند.

 این نشان به خاطر ارتقای توان رزمی و دفاعی و سطح بازدار ند گی کشور در مقابل دشمنان، توسط  این دو بازوی نظامی و توانمند ولایت در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور وحفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به فرماندهان لایق سپاه پاسداران وارتش جمهوری اسلامی اعطا شده است.

 به کوری چشم دشمنان ارتش و سپاه در کنار هم و با هم افزایی در عرصه‌های مختلف، مایه امید دوستان و یاس و ناامیدی دشمنا ن شده اند. ارتش و سپاه نه تنها درعرصه‌های نظامی و دفاعی، بلکه در هر جایی که نظام اسلامی و ملت شریف ایران نیاز به کمک آنها دارند، در اسرع وقت حضور پیدا کرده و گره از کار مردم گشوده‌اند.

 این روزها نقش آنها در کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را به خوبی می بینیم، در تمام عرصه‌های  سیاسی،اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، مبارزه با حوادث غیر مترقبه و بحران‌ها و دفع فتنه‌های ایجاد شده توسط دشمنان، نقش آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلا می و ارتش جمهوری اسلامی ایران نقشی بارز و غیر قابل انکار می باشد.

نشان فتح، به عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها طراحی شده است.این نشان افتخارآمیز که به شایستگی و بعد از سربلندی در آزمون‌های مهم و تعیین کننده به این سربازان ولایت اعطا شد، ازسه برگ درحت نخل و گنبد مسجد جامع خرمشهر و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

 به عنوان یک بسیجی کوچک به این بزرگمردان دشمن شکن تیریک عرض کرده، برای تمام عزیزان در این دو لشکر الهی، آرزوی توفیق و پیروزی در رکاب ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای  (مدظله العالی) از درگاه خدای متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار