تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد جامعه قرآنی قم در هیات خادم الرضا (ع)

تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد فعال در عرصه فعالیت‌های قرآنی استان قم، امشب در نشست صمیمی حافظان و قاریان قرآن کریم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۵۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 14March 2024

تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد جامعه قرآنی قم در هیات خادم الرضا (ع)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، محفل ضیافت افطاری و نشست صمیمی حافظان و قاریان قرآن کریم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) همزمان با دومین شب ماه مبارک رمضان در حسینیه هیات بنی فاطمه (س) قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «حمید ناطقی» مسئول هیات خادم الرضا (ع) برگزاری ضیافت افطاری گروه‌های مختلف مردم و فعالان فرهنگی اجتماعی بخصوص میهمانان قرآنی استان را در سی و یکمین سال تاسیس این هیات، مایه مباهات آن و از بزرگترین افتخارات هیات خادم الرضا (ع) برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین «یحیی جهانگیری» رئیس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استان قم نیز عنوان کرد: قرآن ذاتا از جنس علم حضوری است و نه حصولی و جایگاه آن نه در ذهن بلکه در قلب انسان می‌باشد.

وی گفت: امروز بشر تشنه علم حضوری است که فقط در آموزه‌ها و تعالیم روحبخش قرآن یافت می‌شود.

در این نشست، دو تن از قاریان در فضایی آکنده از عطر و بوی بهار قرآن به اجرای تلاوت تحقیق و ترتیل پرداختند.

همچنین سید سعید چاووشی، علی بابکی، حسن نیکنامیان و یحیی ابطحی از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس و اعضای گروه تواشیح بین المللی قمر بنی هاشم (ع)، علی اصغر آمیغی جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس و استاد جلسات قرآن هیات رزمندگان اسلام قم و جلال خدامحمدی و علی علیزاده از قاریان و فعالان قرآنی استان با اعطای نشان خادمی هیات خادم الرضا (ع)، مورد تجلیل قرار گرفتند.

در نشست صمیمی و ضیافت افطاری که به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن و ماه طراوت کلام الهی و نیز تقدیر از تلاش‌های فعالان و خادمان کلام وحی در استان قم برگزار شد، جمع زیادی از اساتید قرآنی، حافظان و قاریان برجسته، گروه‌های همخوانی و دیگر مرتبطین با برنامه‌های قرآن در استان حضور داشتند و همخوانی تواشیح اسماءالحسنی ویژه ماه مبارک رمضان را به صورت دسته جمعی اجرا کردند.

در این نشست همچنین یاد و خاطره اساتید فقید جامعه قرآنی از جمله شهیدی پور، رنگرز، رنجبر، علامی و... گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار