شهردار همدان:

یک الگوی رقابت اسلامی موفق در انتخابات خبرگان همدان رخ داد

«حسینی» گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همدان یک الگوی رقابت اسلامی انتخاباتی بود که کاندیداها در فضای قابل احترام به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پرداختند.
کد خبر: ۶۵۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 13March 2024

یک الگوی رقابت اسلامی موفق در انتخابات خبرگان همدان رخ دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، شهردار همدان و برخی مدیران شهرداری با آیت‌ الله «موسوی اصفهانی» نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

«سیدمسعود حسینی» شهردار همدان با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: جایگاه مجلس خبرگان بالا است و جامعه حساسیت خاصی نسبت به این مجلس دارند و اهمیت این موضوع در اغتشاشات ۱۳۸۸ خود را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه ریزی کرده بودند تا سطح مشارکت زیر بیست درصد باشد عنوان کرد: الحمدالله علیرغم پیش بینی دشمنان و مشکلات مختلفی که مردم دارند سطح مشارکت مردم قابل قبول بود.

شهردار همدان افزود: حضور شما، آیت الله محمدی و آیت الله شعبانی در انتخابات نمونه یک الگوی رقابت اسلامی انتخاباتی بود که این عزیزان در فضای قابل احترام به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پرداختند. 

حسینی با بیان اینکه انشالله نتیجه این انتخابات مایه خیر و برکت برای مردم همدان باشد، گفت: ما هم به نوبه خود پای نظام هستیم و انشالله هر روز شاهد تقویت نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم.

وی به نقش مهم شهرداری همدان در انتخابات امسال اشاره و متذکر شد: شهرداری همدان نقش پشتیبانی، فضاسازی، ترغیب مردم به مشارکت و امیدبخشی را داشته است که به حمدالله از عهده این وظیفه بخوبی آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار