نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ناکام ماند

آیت‌الله «موسوی اصفهانی» گفت: انتخابات در برهه حساسی قرار داشت و دشمنان تمام تلاش و سرمایه گذاریشان را بر کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات گذشتند که به لطف خدا نقشه‌های آنها باطل شد.
کد خبر: ۶۵۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 13March 2024

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ناکام ماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  شهردار همدان و برخی مدیران شهرداری با آیت‌ الله «موسوی اصفهانی» نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌‌الله «موسوی اصفهانی» با اشاره به اینکه ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، اظهار داشت: الحمدالله به لطف و عنایت الهی کشور ما زیر سایه حکومت اسلامی و ولایت فقیه قرار گرفته و ما هم در هر جایی از این حکومت اسلامی که هستیم باید خدمت کنیم.

وی افزود: همه ما باید در ابعاد مختلف به این نظام خدمت کنیم تا انشالله شاهد رشد و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشاتشان تاکید کردند انتخابات در برهه حساسی قرار داشت و دشمنان تمام تلاش و سرمایه گذاریشان را بر کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات گذشتند که به لطف خدا نقشه‌های آنها باطل شد.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه مردم علیرغم مشکلات مختلف پای نظام هستند، متذکر شد: مسئولان باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بکار بگیرند و وظیفه ما هم این است که مشکلات را به سمع و نظر مسئولان برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار