افتتاح ۶۸ پروژه محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد+ تصاویر

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری با حضور سردار «رسول جباری» جانشین قرارگاه شهید برونسی ۶۸ پروژۀ محرومیت‌زدایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ - 13March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری ۶۸ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه جهادی ناحیه مقاومت بسیج میثم و گروه‌های جهادی تکمیل و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول جباری» جانشین قرارگاه شهید برونسی، سرهنگ دوم پاسدار «اسماعیل زیبایی» فرمانده ناحیه میثم و جمعی از جهادگران گروه‌های جهادی بسیج سارندگی این ناحیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سردار جباری در حاشیه این برنامه اظهار داشت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر محرومیت‌زدایی ۶۸ پروژۀ با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه میثم و گروه‌های جهادی تکمیل و در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت حاشیه شهر مشهد مقدس قرار گرفت.
وی ادامه داد: فقر و محرومیت باید در جامعه ریشه‌کن شود چراکه وصیت امام خمینی (ره) و توصیۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این امر مهم اجرا شود و این وظیفۀ ما است.

جانشین قرارگاه شهید برونسی افزود: این طرح‌ها توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم شهری و روستایی به اجرا درآمده است.

افتتاح ۶۸ پروژۀ محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد+ تصاویر

افتتاح ۶۸ پروژۀ محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد+ تصاویر

افتتاح ۶۸ پروژۀ محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار