فرماندار بهار:

سلامت انتخابات از نقاط قوت جمهوری اسلامی است

«فیض‌اللهی» سلامت انتخابات را از نقاط قوت جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 13March 2024

سلامت انتخابات از نقاط قوت جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مجتبی فیض‌اللهی»  فرماندار شهرستان بهار در جمعی از نخبگان بهاری، اظهار داشت: در بحث ‌ها و پروژه‌های عمرانی با کسب اعتبارات از سفرهای استانی و اعتبارات ملی و اعتبارات اختصاص یافته استانی در مجلس، پروژه‌های نیمه تمام مدارس، طرح‌های ورزشی، راه‌ها، مسکن روستایی و طرح‌هایی از این دست را برای اتمام سرعت بخشیدیم و مسئولین شهرستان با هم افزایی و همراهی به دنبال بهره برداری هرچه زودتر این طرح‌ها هستند.

وی سلامت انتخابات را از نقاط قوت جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی بود و بررسی ابعاد مختلف انتخابات یازدهم اسفند نشان داد که این رویداد مهم سیاسی در کمال آرامش و امنیت و با مشارکت مطلوب و نظارت دستگاه های ناظر به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

فرماندار بهار از پیگیری‌های فرمانداری به لزوم تأسیس ایستگاه قطار در بهار تأکید کرد و گفت: با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان بهار ایستگاه قطار در روستای دینار آباد شهرستان بهار تأسیس خواهد شد تا اهالی شهرستان از خدمات ریلی بهرمند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار