فرماندار ویژه ملایر:

ملایر به شهر یادواره‌های گوناگون برای شهدا معروف شده است

«اسماعیلی» گفت: خوشحالیم که شهرستان ملایر به شهر یادواره‌های گوناگون و متنوع شهدا معروف شده است و باید در باب اجرای این یادواره‌ها نوآوری و خلاقیت مد نظر متولیان باشد. 
کد خبر: ۶۵۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 13March 2024

ملایر به شهر یادواره‌های گوناگون برای شهدا معروف شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد ساماندهی گلزار شهدای شهرستان با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا امکانات گلزارهای شهدا در خور نام بلند شهیدان این خطه باشد، اظهار داشت: در کنار حفظ فضای معنوی، ساخت ابنیه ای که درخور نام شهیدان والامقام باشد یکی از اولویت های اساسی است و باید مد نظر باشد.

وی افزود: در باب مسقف نمودن گلزار شهدای بهشت هاجر و ایجاد یادمان‌های اثرگذار در مجموعه مینی ورد پیگیری‌های جدی دستگاه‌های متولی نیاز بوده و اولویت بندی بر اساس ظرفیت‌های موجود در باب اجرای پروژه‌های مربوطه یک امر حیاتی است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه کمترین وظیفه ما در قبال جانفشانی شهدا زنده نگه داشتن یاد بزرگان بی بدیل ایران اسلامی است، متذکر شد: خوشحالیم که شهرستان ملایر به شهر یادواره‌های گوناگون و متنوع شهدا معروف شده است و باید در باب اجرای این یادواره‌ها نوآوری و خلاقیت مد نظر متولیان باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار