در جشنواره فرهنگی هنری شهید سروری صورت گرفت؛

تجلیل از بسیجیان فعال پویش‌های «ایران قوی»، «امید ملت» و «شهید‌ القدس» در قم

بسیجیان فعال قم در پویش‌های ایران قوی، امید ملت و شهید القدس در جشنواره فرهنگی هنری شهید سروری، طی مراسمی در سالن همایش اردوگاه یاوران مهدی (عج) تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۵۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ - 12March 2024

تجلیل از بسیجیان فعال پویش‌های ایران قوی، امید ملت و شهید‌القدس در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، بسیجیان فعال قم در پویش‌های ایران قوی، امید ملت و شهید القدس در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری شهید سروری با حضور سردار مهدی کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه استان در سالن همایش اردوگاه یاوران مهدی (عج) تجلیل شدند.

«سیدمحمد آقامیری» استاندار قم طی سخنانی در این آیی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گره گشای مشکلات کشور است، اظهار داشت: اگر ما در حوزه فرهنگ دچار مشکل و دشواری هستیم تنها با کار جهادی این مشکلات مرتفع می‌شود.

آقامیری ادامه داد: کشور ما سال‌ها با تهاجم فرهنگی بیگانگان مواجه بوده و دشمنان روحیه و معنویت جوانان ما را نشانه گرفته اند، اما تفکر جهادی راه را بر تهاجم فرهنگی بسته است.

استاندار قم همچنین به برخی از دسیسه‌های دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ما امروز باید در مقابل دشمنان تمام تلاش خود را به کار بگیریم و برای کار فرهنگی در زمینه جوانان، برنامه داشته باشیم.

سردار «علی مقواساز» معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم، از تجلیل ۴۵۰۰ نفر از بسیجیان فعال در پویش‌های فوق خبر داد و گفت: بسیجیان قمی خصوصا در پویش‌های ایران قوی و امید ملت بسیار ثمربخش فعالیت کردند به طوری که میزان مشارکت مردم در این استان نسبت به دوره قبل به صورت چشمگیری افزایش داشته است.

وی در ادامه به ذکر بیان خاطراتی از شهید امنیت سروری راد پرداخت و گفت: این شهید عزیز از جمله جوانان ایده پرداز و خلاق استان سمنان بود که در عرصه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های جهادی و خدمت رسانی مشارکت گسترده‌ای داشت.

در جشنواره فرهنگی هنری شهید سروری، از فعالیت‌های بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان و مسئولان بسیج استان قم قدردانی شد؛ همچنین نشان «مثل مصطفی» به استاندار قم اعطا و وی عضو افتخاری سازمان بسیج هنرمندان گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها