پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز شهید

سرهنگ «محسن رشیدی» به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و روز شهید پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 12March 2024

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز شهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

شهید، زیباترین شکل از بندگی در پیشگاه حضرت  باریتعالی و سندی بر حقانیت مسیری الهی و مقدس است. سخن از شهید؛ سخن از کسانی است که شجاعانه، آگاهانه و عاشقانه  تا پای جان ایستادگی کردند تا امت اسلام در امنیت و آرامش زیر بار  ظلم و استبداد شانه خم نکند.

امروزانقلاب شکوهمند اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است؛ این حرکت رو به جلو، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدری  است که با گذشت، ایثار و فداکاری، خون خویش را در راه رسیدن به عزت، آزادی و استقلال  هدیه کردند.

 شهدای والا مقام که در پیشگاه خدای تبارک و تعالی “عند ربهم یرزقون” اند، رموز عشق و ایثار را در مکتب امام حسین(ع) آموختند، در بین زمینیان گمنام‌ترین و در بین آسمان‌ها آشنا ترین هستند.

در سالروز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، به روح بلند همه شهدای راه حق درود می‌فرستیم و با گرامیداشت یاد و نام آنان، این روز را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های معزز  6555 شهید استان لرستان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان شهدای گرانقدر قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار