دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد؛

راه‌اندازی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائر در جاده‌های خراسان رضوی

موسوی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۷ ایستگاه استقبال در جاده‌ها و محورهای اصلی استان راه‌اندازی و تا پایان ایام نوروز خدمت رسانی را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۶۵۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 11March 2024

راه‌اندازی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائر در جاده‌های خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «سید جواد موسوی» دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی اظهار داشت: با هدف خدمت‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی ورودی به استان خراسان رضوی، از ۲۵ اسفند ۱۷ ایستگاه استقبال در جاده‌ها و محورهای اصلی استان راه‌اندازی و تا پایان ایام نوروز خدمت‌رسانی را انجام خواهند داد.

وی گفت: ایستگاه‌های خدمت‌رسانی که با محوریت فرمانداری‌های هر شهرستان و تحت نظارت قرارگاه عملیاتی و اجرایی خدمات سفر استان برپا می‌شود، به‌صورت مجتمعی و متشکل از سازمان‌ها و نهادهایی از قبیل علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، امداد خودرو، سازمان‌های فرهنگی، آستان قدس رضوی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین اوقاف و امور خیریه راه‌اندازی خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی ادامه داد: این ۱۷ ایستگاه در محورهای اصلی استان شامل محور شمال غرب از مسیر قوچان و چناران به مشهد و محور غرب از مسیر داورزن، سبزوار و نیشابور به سمت مشهد و محور جنوب از مسیر گناباد و تربت حیدریه منتهی به مشهد و مسیرهای بالعکس ایجاد خواهند شد.

موسوی تصریح کرد: در تمامی این ایستگاه‌ها فضاهایی برای سرویس بهداشتی، نمازخانه، محلی برای استراحت موقت مسافران و هم‌چنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: علاوه بر این ایستگاه‌ها در ایام نوروز در سایر محورهای فرعی و مواصلاتی استان از جمله محور تایباد، خواف، تربت جام و فریمان به مشهد، محور بردسکن، خلیل‌آباد، کاشمر، محور بجستان، مه ولات به مشهد، محور سرخس به مشهد، محور کلات به مشهد، محور درگز، قوچان به مشهد و سایر محورهای فرعی نیز ایستگاه‌هایی برای استقبال از زائران و مسافران نوروزی به همت ستادهای خدمات سفر شهرستان‌های مذکور راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار