مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل:

تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی در مساجد از اهداف کانون مساجد است

«آمون» گفت: تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی در مساجد از اهداف و برنامه‌های کاربردی کانون‌های مساجد است.
کد خبر: ۶۵۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 10March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل  روز گذشته (شنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون مساجد اردبیل با بیان اینکه امروز پس از سه دهه فعالیت، کانون‌های مساجد به یک نهاد کاملاً رشد یافته تبدیل شده است، اظهار کرد: تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی در مساجد از اهداف و برنامه‌های کاربردی کانون‌های مساجد است.

وی با بیان اینکه این هدف از طریق ترویج هنر تئاتر هم اکنون پیگیری می‌شود، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب نیز شاهد بودیم که منشأ هنر متعالی اسلامی از مساجد شکل گرفت و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن امسال نیز زمینه ساز اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی در مساجد را فراهم کرده که فعالان کانون‌های مساجد برنامه‌ریزی خاصی در این خصوص دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فعالان کانون‌های مساجد گام‌های مؤثری برای تحقق شعار راهبردی «بازگشت به مساجد» دولت سیزدهم برداشتند و تلاش می‌کنیم در سال آینده برنامه‌های کانون‌های تربیت محور بیش از پیش نمود عینی داشته باشد.

آمون ادامه داد: نقشه راه فعالیت‌های قرآنی کانون‌های مساجد در سال جاری و سال آینده تشکیل پایگاه‌های قرآنی است که تا به امروز ۱۳۹ کانون در اجرای برنامه‌های پایگاه‌های قرآنی طبق منویات مقام معظم رهبری مشارکت داشتند و برنامه‌های آموزشی تخصصی پایگاه‌های قرآنی نیز ذیل این فعالیت‌ها در سال آینده پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه‌های سرود از دیگر برنامه‌های هنری کانون‌ها است که در ۲ سال اخیر به طور چشمگیر در برنامه‌های مختلف دیده می‌شود از جمله آن‌ها حضور ۵۰۰ نفر از اعضای گروه سرود در ویژه برنامه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار