دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس+ تصاویر

سرهنگ «خواست‌خدایی» به همراه «رئوف» با جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام «سید حقیقت محمدیان» دیدار کردند.
کد خبر: ۶۵۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ - 09March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه «امیر رئوف» مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از جانباز ۷۰ درصد حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حقیقت محمدیان» دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین دیدار با این جانباز ۷۰ درصد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و امام خمینی (ره) اظهار داشت: این توفیق نصیب شد که برای دومین با شهید زنده «سید حقیقت محمدیان» دیدار داشته باشیم و از دیدار اول تاکنون بخشی از خاطرات این جانباز بزرگوار تحت عنوان کتاب «بویراحمد در مه» به چاپ رسیده است.

سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد قهرمان خیز است، افزود: فرزندان دلیر این استان با تفنگ برنو در جبهه‌های حق بر علیه باطل شرکت داشتند و حتی در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر نیز پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است که این مهم روحیه سلحشوری مردم این استان را نشان می‌دهد.

سرهنگ خواست خدایی با اشاره به پخش مستند «سید حقیقت محمدیان» جهت دعوت مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: انشاءالله بتوانیم با همکاری صداوسیمای استان سوژه‌های حوزه دفاع مقدس را ثبت و ضبط کرده و به عنوان یک سند افتخار در سطح کشور معرفی کنیم.

امیر رئوف مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ابراز داشت: نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد که از روحیه غیرت و سلحشوری برخوردار بودند و در طول تاریخ سر سپرده هیچ حکومتی به جز انقلاب اسلامی که متناسب با روحیه این مردم است، نبوده اند. 

رئوف گفت: در دوران دفاع مقدس خاطرات نابی از امثال شما وجود دارد که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است و در مکتب گمنامی رشد کردید و این خاطرات باید به نسل جوان منتقل شود.

حجت الاسلام و المسلمین «سید حقیقت محمدیان» دوم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات «فتح المبین» از ناحیه دو پا مجروح شد؛ و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس+تصاویر

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس+تصاویر

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار