رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

راهیان نور مهمترین جریان فرهنگی کشور است

سردار باستان گفت: از ابتدای سال تاکنون اردوهای با کمک آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران و بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند‌.
کد خبر: ۶۵۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹ - 09March 2024

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی: راهیان نور مهمترین جریان فرهنگی کشور است/ بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند‌سردار «مجتبی باستان» رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دانش آموزان امید ملت ایران هستند، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای اجرای مسیر جهاد تببین برای دانش آموزان در سراسر مدارس کشور تعریف شده است.

 سردار باستان ادامه داد: یکی ار عرصه‌های جهاد تبیین برگزاری اردوهای پیشرفت و امید است؛ دانش‌آموزان در این اردوها با پیشرفت‌ها، دستاوردهای و موفقیت‌های انقلاب اسلامی با بازدید از کارخانه‌ها، صنایع بزرگ در عرصه مختلف دفاعی و صنعتی آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اضافه کرد: این بازدید‌ها علاوه بر آشنایی دانش آموزان با پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها چراغ راهی برای انتخاب رشته دانش آموزان برای مقاطع دانشجویی می‌شود؛ همچینن این بازدید‌ها زمینه‌ای برای بروز و کشف استعدادها خواهد شد. 

وی گفت: طبق آمارها ۳۰۰ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم در شهرستان‌ها و استان‌ها از کارنجات و صنایع بزرگ بازدید داشتند؛ در سطح ملی نیز تاکنون پنج هزار دانش آموز در قالب اردوهای پیشرفت و امید به پنج نقطه از کشور اعزام شدند.

سردار باستان درباره اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور افزود: راهیان نور مهمترین جریان فرهنگی کشور است؛ اردوهای راهیان نور هویت بخش و معرفی کننده الگوهای زنده و پویا به دانش‌آموزان است. 

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون اردوهای با کمک آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران و بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند‌.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار