رقابت ۳۵۰۰ داوطلب ایرانی و خارجی در آزمون سراسری جامعه‌الزهرا (س)

آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) با رقابت بیش از سه هزار و ۵۰۰ داوطلب ایرانی و غیرایرانی در مراکز تمامی استان‌های کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 08March 2024

رقابت ۳۵۰۰ داوطلب ایرانی و خارجی در آزمون سراسری جامعه‌الزهرا (س)به گزارش دفاع‌پرس از قم، آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) امروز جمعه ۱۸ اسفند به صورت حضوری و همزمان در این مرکز و حوزه‌های امتحانی مراکز استان‌های کشور برگزار شد.

آزمون فوق برای سطح سه در ۱۳ رشته تحصیلی، سطح چهار ایرانی در پنج رشته تحصیلی و سطح چهار غیرایرانی در شش رشته تحصیلی برگزار شد و در این آزمون، بیش از سه هزار و ۵۰۰ داوطلب ایرانی و غیرایرانی در سطوح مختلف تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری به رقابت پرداختند.

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا (س) در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون اظهار داشت: تفاوت آزمون ورودی امسال با سال‌های قبل این است که داوطلبان به صورت هدفمند برای یادگیری معارف اسلامی ثبت نام کردند.

وی افزود: در این مؤسسه علمی حوزوی، مسائل خاص بانوان به صورت مسئله محور بررسی می‌شود و تلاش براین است که طلاب توانمند در عرصه‌های مختلف تربیت شوند؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی تأکید دارند، ما در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی به دنبال تربیت بانوان تمدن ساز هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار