راهپیمایی گسترده مردم صعده یمن در حمایت از غزه

هزاران یمنی در شهر صعده در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین به خیابان آمدند و از عملیات نیرو‌های یمنی علیه ناو‌های جنگی آمریکا و انگلیس حمایت کردند.
کد خبر: ۶۵۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 08March 2024

راهپیمایی گسترده مردم صعده یمن در حمایت از غزهبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، هزاران یمنی در شهر صعده در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین به خیابان آمدند. این راهپیمایی با شعار «برای حمایت از غزه حمله‌های خود را شدت می‌بخشیم» برگزار شد.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان بر تداوم فعالیت‌های مردمی در حمایت از غزه طی ماه مبارک رمضان تا توقف جنگ و رفع محاصره تاکید شد.

راهپیمایی کنندگان اعلام کردند: ماه رمضان ماه جهاد است. تشدید عملیات‌های های ویژه علیه دشمن صهیونیست در همه جبهه‌ها از یمن گرفته تا لبنان و عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین و مظلومیت آن را مورد تمجید قرار می‌دهیم.

راهپیمایی کنندگان درباره طرح‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و استفاده از کمک‌های بشردوستانه از سوی دشمن صهیونیست برای از میان برداشتن ملت فلسطین هشدار دادند.

همچنین راهپیمایی کنندگان مواضع انسان دوستاه برخی سران کشور‌ها در مخالفت با جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ملت فلسطین را مورد ستایش قرار دادند.

راهپیمایی کنندگان از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه کشتی‌های اسراییلی و ناو‌های جنگی آمریکا و انگلیس در حمایت از غزه حمایت کردند.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان صعده آمده است: با فرا رسیدن ماه رمضان خواهان استفاده از سلاح تحریم کامل کالا‌های آمریکایی و اسراییلی و شرکت‌های وابسته به آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار