پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به نمایندگان منتخب استان

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی راهیابی منتخبان مردم قزوین به مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 06March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین با صدور پیامی راهیابی منتخبان مردم قزوین به مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بار دیگر مردم شهید‌پرور قزوین با حضور انقلابی خود درعرصه انتخابات حماسه ای دیگر را رقم زدند، همان طور که امام راحل (ره) فرمودند "میزان رای ملت است" اکنون پس از این حضور حماسی بر همه لازم است که نتایج آرای مردم را پذیرفته و با اتحاد و همدلی زمینه های پیشرفت ایران عزیز به خصوص استان قزوین را فراهم سازند.

نمایندگان منتخب بر این مهم واقف هستند که مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بار سنگینی بر دوش کارگزاران است چرا که کوتاهی از آن هم خسران دنیوی و هم اخروی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مردم در استان قزوین: آقای سالار ولایتمدار (آبنوش) و خانم محمد بیگی از حوزه قزوین آبیک و البرز، آقای روح الله عباس پور از حوزه بویین زهرا و آوج و آقای عباس بیگدلی از حوزه تاکستان آرزوی موفقیت و توفیق در مجلس دوازدهم و در مسیر خدمت رسانی به مردم استان قزوین را دارم.

امید است که با همکاری و همیاری نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گام های موثر در عرصه نشر ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس از جمله ایثار و شهادت برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار