در راه فتح قله‌ایم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

راهیان نور فرصتی برای جهاد تبیین است

معاون‌ امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سفر راهیان نور و بازدید جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی و صحنه‌های رشادت و شهادت، بهترین زمان آشنایی نسل منتظر انقلاب اسلامی با جلوه‌های عملی ایثار و فداکاری و فرصتی برای جهاد تبیین است.
کد خبر: ۶۵۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۶ - 06March 2024
معاون‌ امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران: راهیان نور فرصتی برای جهاد تبیین است«محمدامین توکلی‌زاده» معاون‌ امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: شهادت پایان نیست، آغاز است، تولدی دیگر است در جهانی فراتر از آنکه عقل زمینی به ساحت قدس آن راه یابد.
 
توکلی‌زاده افزود: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال مشتاقان زیارت شهدا تحت کاروان راهیان نور عازم سرزمین‌های سراسر نور و برکت شدند؛ راهی این خاک سرخ شدند تا از لحظه‌های رزم وشهادت، از نماز‌های با اخلاص، ازلحظات وداع شب عملیات و ازنوجوانان به خون غلطیده و ازجوانانی که هنوز بازنگشته‌اند، بازدید کنند.
 
معاون‌امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سفر راهیان نور و بازدید جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی و صحنه‌های رشادت و شهادت، بهترین زمان آشنایی نسل منتظر انقلاب اسلامی با جلوه‌های عملی ایثار و فداکاری و فرصتی برای جهاد تبیین است و امید است همه ما بتوانیم از نور این سفر‌های الهی بهره‌مند شویم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار