مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

شهرداری‌ مازندران باید در موزه دفاع مقدس نقش آفرین باشند

سرهنگ «سلامی» گفت: شهرداری‌ها باید در موزه دفاع مقدس نقش آفرین باشند و هر شهرداری نماد شهرستان خود را در موزه جانمایی کند.
کد خبر: ۶۵۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 05March 2024

شهرداری‌های مازندران باید در موزه دفاع مقدس نقش آفرین باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که با حضور «احمد توکلی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: موزه دفاع مقدس استان مازندران نماد ایستادگی و مقاومت مردم دیار علویان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شمار می‌آید.

سرهنگ سلامی افزود: موتور امجد و پیشرفت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هیئت مدیره آن است و تصمیمات آن در کارکرد موزه دفاع مقدس مازندران اثرگذار خواهد بود.

مدیرکل آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: کار در موزه دفاع مقدس کار انقلابی و دلی است و باید تلاش کنیم بتوانیم یک قدم موثری برداریم چراکه امروز این مرکز می‌تواند برکات فراوانی داشته باشد و باید زودتر به ثمر برسانیم.

وی بیان کرد: ۸۰ هزار دانش آموز و قشر جوان در سال جاری قالب هیئت‌های مذهبی و کاروان‌های راهیان نور در سال جاری از این موزه بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه این موضوع در جوانان ما آثار و برکات معنوی دارد، گفت: سال ۱۴۰۳ باید سال اقدامات اساسی باشد که یکی از آن‌ها ساختن سالن آمفی تئاتر موزه خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه موزه دفاع مقدس مازندران مرکز تجمعات انقلابی مردم استان خواهد بود، افزود: کار و رسالت بزرگی روی دوش ما است که باید همه مشارکت و همکاری کنند.

وی با بیان اینکه حضور در موزه دفاع مقدس رزق معنوی جوانان به شمار می‌آید، تصریح کرد: برنامه‌هایی که در این مکان برگزار می‌شود برکات معنوی برای جوانان دارد و حیات معنوی برای جامعه خواهد بود که باید مورد توجه جدی مسئولین قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه موزه دفاع مقدس از پروژه‌های اولویت‌دار استان به شمار می‌آید، گفت: دستگاهی که می‌تواند در امورات موزه دفاع مقدس کمک کند باید وارد میدان شود.

سرهنگ سلامی بیان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد دفاع مقدس است که ارزش‌های آن دوران را به مردم نمایش خواهد داد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه کار در موزه دفاع مقدس مازندران کار برای انقلاب است و باید با افتخار هر دستگاهی وارد میدان شود، تاکید کرد: مسئولین باید کار برای برای شهدا و مقدس بدانند چرا که این مکان برای شهداست و بخاطر تقدسی که دارد یک قدم بیشتر کار انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه هنوز اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری محقق نشده است، گفت: در این راستا نیازمند پیگیری مسئولین استان هستیم و هنوز ۵۰ درصد موزه دفاع مقدس مازندران نیمه تمام مانده است و برای سفر دوم باید برنامه‌ریزی شود.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از کار‌های موزه دفاع مقدس مازندران را با کمک خیرین می‌توان انجام داد، گفت: بزودی اولین جلسه مجمع خیرین دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم و باید از ظرفیت‌های مردمی و خیرین و نذر و وقف استفاده کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهرداری‌ها باید در موزه دفاع مقدس نقش آفرین باشند و هر شهرداری نماد شهرستان خود را در موزه جانمایی کند، خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه حوزه دفاع مقدس به مسئولیت فرماندار راه‌اندازی شد که از ظرفیت‌های مرکز استان استفاده بهتری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار