مومنی: امنیت ملی ارتباط مستقیمی با میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: هرچه تعداد آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیشتر باشد تهدیدات خارجی هم کمتر خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 02March 2024

مومنی: امنیت ملی ارتباط مستقیمی با میزان مشارکت مردم در انتخابات داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «میرقاسم مومنی» کارشناس مسائل بین‌الملل در خصوص اهمیت میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات، اظهار داشت: با توجه به موقعیتی که جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی دارد و البته وجود دشمنان متعددی که در گوشه و کنار دنیا منتظر استفاده از فرصت‌های جهت تضعیف نظام حاکم بر ایران هستند، لزوم اهمیت بیشتر مشارکت بالای مردم در انتخابات بیش از پیش مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین منافع و امنیت ملی کشور ارتباط مستقیمی با میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد گفت: هرچه تعداد آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیشتر باشد تهدیدات خارجی هم کمتر خواهد شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگویی تصریح کرد: استدلال این موضوع هم این است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران وقتی ببینند که مشروعیت و مقبولیت بالای مردمی نظام حاکم بر ایران را همراهی می‌کند به خود جرات عنادورزی نسبت به ایران را نخواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه اصل عزت حکمت و مصلحت بنا شده و تاکنون هم موفقیت‌ها و دستاورد‌های بسیاری را داشته که مهمترین آن برخورداری از استقلال سیاسی و تکیه بر اصل نه شرقی و نه غربی و اتخاذ تصمیمات مستقلانه در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بوده است و مطمئنا مردم آگاه ایران با حضور خود پای صندوق‌های رأی در راستای تثبیت اقتدار سیاست خارجی ایران گام برخواهند داشت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار