حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار فارس:

حضور مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور مرهون خون شهدا و انقلاب اسلامی است

ایمانیه با اشاره به اثر حضور مردم در انتخابات گفت: مردم ایران امروز می‌توانند خود در تعیین سرنوشت‌شان دخالت کنند و موثرترین تصمیم‌گیرنده برای تعیین سرنوشت خود باشند که این مرهون انقلاب اسلامی و خون شهداست.
کد خبر: ۶۵۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 01March 2024
حضور مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور مرهون خون شهدا و انقلاب استبه گزارش خبرنگاران دفاع‌پرس از شیراز، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ضمن بازدید از شعبه اخذ رأی در این حرم مطهر، دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد و اظهار داشت: مردم ایران امروز می‌توانند خود در تعیین سرنوشت شان دخالت کنند و موثرترین تصمیم‌گیرنده برای تعیین سرنوشت خود باشند که این مرهون انقلاب و خون شهداست.
 
مقام عالی دولت در فارس افزود: امروز بار دیگر مردم کشورمان در صحنه حاضر خواهند بود و با حضور پرشکوه و پر رنگ خود در راستای تعیین سرنوشت رأی خواهند داد و نشان خواهند داد که هم تقوا را رعایت می‌کنند و هم دیانت دارند.
 
استاندار فارس گفت: امید است که متخصصان امور را به عهده بگیرند و مبارزه با فساد را سرلوحه فعالیت‌ها و تصمیمات خود قرار دهند و منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.
 
بنابه گفته ایمانیه، مردم ما می‌دانند که این همه هزینه‌ای که امروز دشمنان بر علیه کشور و منافع ملی می‌کنند طی ۴۵ سال گذشته و از بعد از انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و بنابراین مقابله با این دشمنی‌ها و ترفند‌ها که علیه کشورمان اتخاذ کرده‌اند ایجاب می‌کند که ما هم هوشمندانه و همراه با هم در مقابله با این دشمنی‌ها تلاش کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای یکی از بهترین و موثرترین اقدامات برای مقابله با دشمنی دشمنان است، بیان کرد: مردم امروز به کسانی رای خواهند داد و افرادی را انتخاب خواهند کرد که پیش از اینکه به فکر خود، خانواده و منافع شخصی خودشان باشند به فکر منافع ملی، مردم و کشور هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار