حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:

محافظان صندوق‌های اخذ رأی در سطح بالای آمادگی هستند

«هاشمی مهر» گفت: مسئولین تامین امنیتی انتخابات و محافظان صندوق‌های اخذ رأی در سطح بالای هوشیاری و آمادگی قرار دارند.
کد خبر: ۶۵۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 29February 2024

محافظان صندوق‌های اخذ رأی در سطح بالای آمادگی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «سید جواد هاشمی مهر» رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنجشنبه) در نشست دست اندرکاران برگزاری امنیت انتخابات استان اظهار داشت: دولت خود را مکلف می‌داند که امانتدار و ناظر بر رای مردم باشد و بدون هیچ گونه جانبداری از آراء مردم صیانت و حفاظت کند.

هاشمی مهر افزود: چهار راهبرد اساسی مد نظر رهبری در انتخابات امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت است که بازرسان مسئولیت تامین سلامت انتخابات را برعهده دارند.

وی انتخابات امسال را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و گفت: بازرسی انتخابات رسالت بسیار جدی، سنگین و بزرگی است و در این راستا بازرسان باید در هر جایگاهی که هستند بی‌طرف باشند و فقط وظایف قانونی خود را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این راستا دو محور چگونگی مراقبت و تأمین انتظامات انتخابات از مرحله دریافت صندوق و مراجعه به شعب اخذ آراء تا مراقبت از محل‌های رأی‌گیری و تحویل صندوق‌ها در پایان رأی‌گیری و نحوه مقابله با تهدید‌های امنیتی محتمل، عملیاتی شده است.

هاشمی مهر خاطرنشان کرد: بر اساس آموزش‌های علمی، عملی و میدانی، محافظان صندوق‌های اخذ رأی در سطح بالای هوشیاری و آمادگی برای انجام وظیفه قرار دارند.

وی تصریح کرد: حفظ نظم، امنیت و آرامش شعبه‌های اخذ رأی در روز انتخابات از عوامل مهم و تاثیرگذار در افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی به شمار می‌رود.

هاشمی مهر با تاکید بر اینکه سپاه در کنار شورای تامین و دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نیرو‌های انتظامی در ایجاد امینیت در سطح استان حاضر است، بیان کرد: برای مقابله با هرگونه تهدیدات آمادگی کامل را داریم.

وی همچنین با تاکید بر برگزاری انتخاباتی به دور از شبهه تصریح کرد: سیاست مدیر ارشد استان و ستاد انتخابات، ایجاد فضای پرنشاط و در عین حال سالم انتخاباتی است.

هاشمی صیانت از آراء مردم و حق و حقوق رأی دهندگان را از دیگر وظایف شرعی و قانونی عوامل دست اندرکار انتخابات نام برد و آن را خط قرمز وزارت کشور و دولت دانست.

وی افزود: ۸۷۲ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی و عشایری استان تعیین و جانمایی شده است و زیرساخت ارتباطی استان شامل شبکه تلفنی ثابت، شبکه تلفن همراه، زیرساخت ارتباطی فیبر نوری و وخودرو تمامی اجزا و جزئیات بوده که کاملا برای برگزاری انتخابات به صورت پایدار آماده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار