حضور حداکثری، اقتدار ملی/

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران: امروز مهمترین جهاد شرکت در انتخابات است

حجت‌الاسلام «زارعی کیاپی» با بیان اینکه امروز مهمترین جهاد ما شرکت در انتخابات است، گفت: هرکس سربلندی کشور و شفاعت حاج قاسم را در قیامت می‌خواهد باید در انتخابات شرکت کند.
کد خبر: ۶۵۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 29February 2024

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران: امروز مهمترین جهاد ما شرکت در انتخابات استحجت‌الاسلام والمسلمین «محمداسماعیل زارعی‌کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران حضور در انتخابات را امتیازی برای کشور دانست که با حرکت عمومی مردم به دست آمده است و اظهار داشت: هر کسی که دوست دارد کشورش سربلند و قوی باشد و ایران مقتدر داشته باشد باید در انتخابات شرکت کند.

وی افزود: هر کس می‌خواهد دشمن را ناامید کند و چشم دوستداران انقلاب را در جهان روشن کند و حاج قاسم شفیع او شود و عنوان مدافع حرم پیدا کند باید از کشورش دفاع کند.

این مسئول ادامه داد: جمهوری اسلامی حرم است و دفاع از این حرم لبیک به ندای حسین زمان و در انتخاب شرکت کردن است.

حجت‌الاسلام زارعی‌کیاپی بیان کرد: حکم ماموریت مهم از طرف نایب امام زمان به ما داده شده است و آن ماموریت شرکت در انتخابات و تشویق دیگران به انتخابات مهم و سرنوشت ساز است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین جهاد امروز ما شرکت در انتخابات است و فردی را که مقید به اسلام و انقلاب بوده و در مبارزه با فساد و تبعیض است و به دنبال منافع ملی است انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار