در همایش مشق بصیرت در مشهد؛ 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: اسلام و قرآن با «ولایت» معنا پیدا می‌کند/ دشمن باور و اعتقاد مردم را هدف قرار داده است

حجت‌‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: نظام سلطه به دنبال آن است تا اسلام را از ولایت جدا کند، اما مردم ایران اسلامی آگاه هستند که اسلام و قرآن بدون ولایت معنا ندارند.
کد خبر: ۶۵۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ - 29February 2024

نماینده ولی فقیه در سپاه: اسلام و قرآن با ولایت معنا پیدا می‌کند/ دشمن باور و اعتقاد مردم را هدف قرار داده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش «مشق بصیرت» که امروز با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه خراسان در مجتمع امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن بعد از ۴۵ سال حیات نظام مقدس اسلامی به این مهم رسیده است که مردم اصلی‌ترین رکن پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران امروز مورد هجمه شدید نظام سلطه هستند، هجمه‌ای که نه آب و نان آن‌‌ها بلکه باور و اعتقاد آن‌ها را هدف گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن به دنبال عوض کردن جای ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها است؛ بر همین اساس باید دشمن را به مردم شناساند تا نسبت به اهداف شومی که دارد آگاه شوند.

حجت‌‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: دشمن سال‌‌ها است که از دست اعتقادات ملت ایران عصبانی است و این عصبانیت را به شکل‌‌های مختلف نشان داده است.

وی گفت: دشمنان اسلام به اربعین، عاشورا و تجمع‌‌های عمومی حمله می‌کنند، چراکه می‌‌دانند مردم در پایان این حرکت‌ها بیش از گذشته از آن‌ها متنفر می‌شوند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: مستکبرین عالم به دلیل واهمه‌ای که از گسترش اندیشه انقلاب دارند برای ناامیدی مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی و آینده انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که بحمدالله با بصیرتی که آحاد جامعه دارند دشمن راه به جایی نبرده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: نظام سلطه به دنبال آن است تا اسلام را از ولایت جدا کنند، اما مردم ما می‌دانند که اسلام و قرآن بدون ولایت معنایی ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار