حماس: خون شهدای فلسطینی هدر نمی‌رود

حماس ضمن تسلیت شهادت جمعی از مردم غزه در جنایت جدید رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی با خانواده‌هایشان برای این کشتار هولناک و بی‌سابقه در تاریخ جنایات جنگی، تاکید کرد که خون آن‌ها هرگز هدر نخواهد رفت و ما به آرمان، سرزمین و مقدسات خود پایبند خواهیم بود.
کد خبر: ۶۵۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 29February 2024

حماس: خون فلسطینیان شهید شده در بمباران رژیم صهیونیستی هدر نمی‌رودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در مقابل این کشتار هولناک و بی‌سابقه در تاریخ جنایات جنگی که در چارچوب جنگ گرسنگی و قحطی دشمن علیه ملت فلسطین با هدف کوچاندن آنان از سرزمین خود و اجرای طرح‌های شوم خود برای نابودی قضیه فلسطین صورت می‌گیرد، این موارد را مورد تاکید قرار می‌دهیم:

نخست: از اتحادیه عرب و شورای امنیت می‌خواهیم جلسه‌ای فوری تشکیل دهند و تدابیری اتخاذ کنند که این رژیم جنایتکار را به توقف نسل‌کشی و پاکسازی نژادی در غزه و توقف هرگونه نقض قوانین بین‌الملل و تصمیمات اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی که خواستار امتناع از نسل‌کشی و پاکسازی نژادی است، ملزم نمایند.

دوم: به طور ویژه از کشور‌های عربی می‌خواهیم به سکوت خود در قبال نسل‌کشی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین پایان داده و تصمیمات اجلاس سران اسلامی و عربی در ۱۱ نوامبر گذشته که بر شکستن محاصره غزه و ارسال کمک‌های غذایی و پزشکی به این باریکه تاکید داشت، را اجرا کنند.

سوم: از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم با برپایی تظاهرات‌های گسترده مردمی، جنایات و کشتار‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرده و دولت‌های خود را برای اتخاذ موضعی قوی و موثر علیه رژیم اشغالگر و سران نازی و جنایتکار آن تحت فشار قرار دهند.

چهارم: بار دیگر تاکید می‌کنیم که جامعه جهانی و سازمان ملل باید به مسئولیت‌های قانونی خود در توقف جنگ و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین عمل کرده و جلوی حملات شبانه روزی این رژیم را بگیرند و تدابیر لازم را برای ارسال کمک‌های فوری غذایی به شیوه‌ای امن به اقصی نقاط نوار غزه اتخاذ کنند.

پنجم: ما دولت فاشیست و جنایتکار «اسرائیل» و ارتش نازی آن و دولت بایدن را مسئول کامل این جنایت و تشدید نسل‌کشی و پاکسازی نژادی فلسطینیان می‌دانیم.

حماس ضمن تسلیت شهادت این افراد و ابراز همدردی با خانواده‌هایشان تاکید کرد که خون آن‌ها هرگز هدر نخواهد رفت و ما به آرمان، سرزمین و مقدسات خود پایبند خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار