مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات مظهر انسجام ملی و اقتدار جمهوری اسلامی است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: انتخابات پایه و اساس دموکراسی و مظهر انسجام، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ - 28February 2024

انتخابات مظهر انسجام ملی و اقتدار جمهوری اسلامی استسرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتخابات پایه و اساس دموکراسی و مردم سالاری دینی است و اگر انتخابات نباشد، دموکراسی معنی ندارد.

سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه اکثر مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی ایران مستقیم یا غیرمستقیم پایه و اساس آن انتخابات است، افزود: انتخابات مظهر انسجام، اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی است و لذا با حضور پرشکوه در پای صندوق های رأی  موجب نا امیدی دشمنان جمهوری اسلامی خواهیم شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات سردار دلها سپهپد شهید حاج «قاسم سلیمانی» مبنی بر اینکه جامعه ای  سالم ،صالح و منزه می شود که افراد صالح در آن حاکم شوند، ابراز داشت: انتخابات موضوع بسیار مهمی است که باید سرنوشت و آینده کشور را با انتخاب افراد سالم و صالح تعیین کنیم.

وی با تاکید به اینکه در دوران پر افتخار دفاع مقدس، انگشت ها برای هدف قرار دادن دشمن  روی ماشه تفنگ قرار می گرفت تا دشمن ناکام شود ، تصریح کرد: در حال حاضر همان انگشت ها باید پای برگه رای در انتخابات  قرار بگیرد تا دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید شود و ما بتوانیم امانت دار شایسته ای برای اهداف وآرمان های شهیدان والامقام باشیم.

سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه سرزمین ایران در طول تاریخ وسعت زیادی داشته و قسمت هایی از آن بدون آغاز جنگ سخت از این کشور جدا شده است و ایران کنونی ما تقریبا ۳۰ درصد از سرزمینی است که روزی ایران زمین،ایرانشهر و...نامیده می شد ، گفت: مابقی با دسیسه های استکبار و تدابیرها، ضعف های حاکمان ،پادشاهان وانتخابات فرمایشی به جدایی بخش های از کشور انجامید و نمونه آن می توان به بحرین اشاره کرد که در سال ۱۳۴۹  از تعداد ۱۹۱ نماینده مجلس ۱۸۷ رأی موافق به جدایی بحرین دادند.

 وی بیان کرد: تنها جنگی که در۲۰۰ سال گذشته با اینکه بلوک شرق و غرب در یک جبهه و همراه ۳۷ کشور به صورت مستقیم از رژیم بعث عراق پشتیبانی کردند،ولی با فداکاری شهیدان والامقام  یک وجب ازاین خاک عزیز به دشمنان واگذار نشد.

سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه اگر تصمیم نگیریم برایمان تصمیم می گیرند، و آیندگان نیز ما را به واسطه انتخابات های کنونی ارزیابی خواهند کرد افزود: ان شاءالله روز جمعه ۱۱ (اسفندماه) با حضور گسترده بار دیگر حماسه ای بیاد ماندنی را در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ثبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار