بیانیه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت حضور در انتخابات؛

امروز عرصه، میدان انتخابات و آوردگاه سیاسی است

امیر سرتیپ دوم «محمدشفیعی» با صدور بیانیه‌ای از مردم متدین و انقلابی قزوین جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۶۵۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 28February 2024

امروز عرصه، میدان انتخابات و آوردگاه سیاسی استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان با صدور بیانیه‌ای از مردم شهیدپرور قزوین جهت حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت بعمل آورد. 

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

امروز که در سایه سار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران از بند استبداد و استعمار ظالمان رهایی یافته اند و در پی رسیدن به اوج قله‌های تعالی و پیشرفت هستند بار دیگر حضور حداکثری مردم در صحنه به منظور ناکام گذاشتن نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده همیشگی در این مسیر احساس می‌شود.

اگر دیروز میدان و عرصه، میدان نبرد و دفاع مقدس از مرز‌ها و حیثیت وطن بود و مردمانی با تقدیم جان و دارایی خود به امام خود لبیک گفتند امروز عرصه، میدان انتخابات و به دنبال آن حضور حداکثری مردم در این آوردگاه سیاسی و لبیک گفتن به امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) عزیز است.

بدون تردید مردم سرافراز ایران که امروز در بلوغ کامل سیاسی به سر می‌برند با درک شرایط و حساسیت‌ها جهت حراست از وطن و عهد و پیمان بستن با شهدا در صحنه انتخابات مشارکت فعالانه خواهند داشت و با حضور پرشور بیش از پیش پایه‌های مردم سالاری را در داخل و گفتمان جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی تقویت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، ضمن اعلام آمادگی برای حضور کامل پرسنل پایور و وظیفه و خانواده‌های محترم آنان در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از عموم مردم متدین و انقلابی قزوین جهت مشارکت حداکثری در این عرصه مهم دعوت بعمل می‌آورد. 

امید است که با یاری پروردگار متعال، مشارکت فعالانه مردم و تلاش، همدلی و اتحاد مسئولان آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی که همانا پیشرفت و ترقی ایران اسلامی و رسیدن به قله‌های افتخار است تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها