حضور حداکثری، اقتدار ملی/

انتخابات خون جدیدی را در شریان‌های جمهوری اسلامی جاری خواهد کرد

امیر سرتیپ دوم «خداداد فلاح»» گفت: باید با مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح مسیر پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
کد خبر: ۶۵۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 28February 2024

انتخابات خون جدیدی را در شریان های جمهوری اسلامی جاری خواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ دوم «خداداد فلاح» معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های نوظهور عصرحاضر است که با مردم‌سالاری دینی خود، دموکراسی غرب را به چالش کشیده است .

وی بااشاره به اینکه یکی از بسترهای زمینه‌ساز دولت اسلامی در تراز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج)، انتخابات است گفت: انتخابات از مولفه های مهم قدرت نظام اسلامی است که می تواند جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کند.

سرتیپ دوم فلاح در ادامه به دیدار فرماندهی معظم کل قوا با کارکنان نیروی هوایی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز کارکنان نیروهای مسلح به عنوان خواص جامعه باید مشارکت آفرین در انتخابات اسفندماه امسال باشند .

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه از عوامل اصلی و اساسی بقا و پیشرفت جمهوری اسلامی برون داد انتخابات است بیان کرد: باید با مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح مسیر پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم .

فلاح تاکید کرد: راهبرد دشمن تحریم انتخابات است و بااستفاده از تمام ابزار و رسانه های خود بدنبال از بین بردن مقبولیت مردمی جمهوری اسلامی و کاهش نقش ایران اسلامی در عرصه روابط بین الملل است.

معاون سیاسی ارتش بااشاره به اینکه انتخابات خون جدیدی را در شریان های جمهوری اسلامی جاری خواهد کرد گفت: مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی را ایران افزایش خواهد داد و راه برای حل بسیاری از مشکلات کشور هموار خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار