تجلیل از کارگردان فیلم سینمایی آپاراتچی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی

طی مراسمی امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از «قربانعلی طاهرفر» کارگردان فیلم سینمایی آپاراتچی که در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده بود، تجلیل کردند.  
کد خبر: ۶۵۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ - 27February 2024

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، طی مراسمی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجانشرقی  امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از «قربانعلی طاهرفر» کارگردان فیلم سینمایی آپاراتچی که در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده بود، تجلیل کردند.  

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست صمیمی با حضور هنرمندان فعال در حوزه دفاع مقدس ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند آنان با اشاره به گسترش هجمه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی خواستار توجه ویژه به تولیدات آثار هنری فاخر خصوصا در حوزه نوجوانان و جوانان داشت.


عباسی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از طرح ها، ایده‌ها و تولیدات هنرمندان در تمامی حوزه‌ها استقبال می‌کند و سالانه برترین تولیدات هنری در سطح استان و کشور معرفی و حمایت خواهد شد.

 

تجلیل از کارگردان فیلم سینمایی آپاراتچی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجانشرقی

انتهای پیام/

 


                                                                                                   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار