برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره عکس شهدای گمنام

جشنواره عکس شهدای گمنام با هدف ثبت حضور گسترده اقشار مختلف مردم و ارادت آنان در تشییع و تدفین شهدای گمنام استان آذربایجان شرقی با حضور ۲۵ هنرمند عکاس به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۵۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 26February 2024

نخستین جشنواره عکس شهدای گمنام

طاهر پورمحمد معاون هنری و سینمایی  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذرباجان شرقی  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی گفت: نخستین جشنواره عکس شهدای گمنام با هدف ثبت حضور گسترده اقشار مختلف مردم و ارادت آنان در تشییع و تدفین شهدای گمنام استان آذربایجانشرقی در آذر ماه فراخوان شده بود.

معاون هنری و سینمایی  اداره کل بیان کرد: هنرمندان عکاس استان به ثبت آثاری ماندگار از مراسم اقدام کرده اند که از بین این هنرمندان ۲۵ هنرمند عکاس به تعداد  ۳۶۰ اثر به جشنواره اثر ارسال کرده اند که با داوری  آثار رسیده  توسط «هادی فائزی»، «طاهر پورمحمد» و «ناصر یاری» به کار خود پایان داد.

طاهر پورمحمد خاطر نشان کرد: در اختتامیه این جشنواره رتبه اول  به آقای «محمدرضا بهمرام» ازشهرستان اهر، رتبه دوم به آقای «سعید قاسمی» از شهرستان اهر، رتبه سوم به آقای «حسین قلیزاده» از تبریز و رتبه‌های تقدیر اول به «سعید صادقی» از تبریز، رتبه دوم تقدیری به «فرید فرج پور» از تبریز و رتبه سوم تقدیری به «مینا نوعی» از تبریز تعلق گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار