به مناسبت روز جوان صورت گرفت؛

تجلیل از سربازان وظیفه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) از سربازان وظیفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۶۵۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ - 22February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست صمیمی با سربازان وظیفه این اداره‌کل، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: درود و سلام به همه سربازان عزیز که جزء اولین شهدایی بودند که در پاسگاه‌های مرزی حتی قبل از شروع جنگ تحمیلی به شهادت رسیدندکه یاد و خاطره این عزیزان را گرامی میداریم.

سرهنگ خواست خدایی افزود: سعی کنیم برای اینکه در جهان آخرت با ائمه، شهدا و حضرت علی اکبر (ع) محشور شویم، این بزرگواران را به عنوان الگوی خود در دنیا قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جوانی، تصریح کرد: پیری زنگ خطر برای هر جامعه است چرا که نیروی جوان نیروی مؤثر بر توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هر کشور است و لذا بایدبه این امر مهم بیشتر توجه داشته باشیم و در دوران پر افتخار دفاع مقدس نقش اثرگذار جوانان را به خوبی شاهد بوده ایم. 

وی عنوان کرد: جوان ستون فقرات هر جامعه و گنجینه ملی جامعه و خانواده است و بهترین منابع انسانی در زندگی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: در همه کشور‌ها و ادیان‌های مختلف پدر و مادر جایگاه ویژه‌ای دارند و اگر می‌خواهیم رشد مادی، معنوی و عاقبت بخیری داشته باشیم احترام به پدر و مادر را فراموش نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال جهانبخشی» مدیر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تبریک اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه به خصوص ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار داشت: این هفته به اسم سربازان گمنام امام زمان (عج) و روز جوان نام گذاری شده است که هر دو بال‌های توانمند ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام جهانبخشی با اشاره به فرموده امام علی (ع) مبنی بر اینکه قبل از رسیدن به پیری قدر جوانی را بدانید، افزود: جوانانی که آینده این کشور در دستان آن‌ها است باید حضرت علی اکبر (ع) را الگوی خود قرار داده و از لحاظ جسمی و اخلاقی خود را تقویت کنند.

در پایان این نشست از سربازان وظیفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

تجلیل از سربازان وظیفه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جوان

تجلیل از سربازان وظیفه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جوان

تجلیل از سربازان وظیفه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جوان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار