مدیرکل حفظ آثار فاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

شرکت با شکوه مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

سرهنگ «خواست خدایی» یکی از راه‌های ناامید کردن دشمن را شرکت باشکوه مردم در انتخابات دانست و گفت: امروز به وحدت و یکپارچگی بیش از پیش جهت شرکت در انتخابات نیاز است.
کد خبر: ۶۵۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 22February 2024

شرکت با شکوه مردم در انتخابات دشمن را نا امید می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع ایثارگران شاغل در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: شما به مردمی خدمت می‌کنید که آیندگان جهان را مدیریت خواهند کرد و این وعده الهی و شروع آن از انقلاب اسلامی بوده است.

سرهنگ خواست خدایی افزود: پایه و اساس کمیته امداد امام خمینی (ره) که یادگار ماندگار معمار کبیرانقلاب اسلامی است، خدمت به مستضعفین جامعه بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه همه ما تبیین دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز اگر ننویسیم دشمن آن گونه که می‌خواهد می‌نویسد و در جامعه شُبهه ایجاد می‌کند پس باید با همکاری همه پیشکسوتان، بسیجیان و جانبازان دوران دفاع مقدس رشادت‌های انجام شده در دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنیم.

وی با اشاره به دایرةالمعارف دفاع مقدس و با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد کار‌های مقدماتی خوبی درتهیه دانش نامه انجام داده است، بیان کرد: از نقش‌های مردمی، ادارات، سازمان‌ها و رزمندگان باید جهت درج در دانش نامه دفاع مقدس ثبت و ضبط شود و باید همه روی این موضوع کار کنیم.

خواست خدایی به نقش کمیته امداد امام خمینی (ره) در پشتیبانی و ارسال کمک‌های مردمی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ان شاءالله باهمت همه دلسوزان ومسئولین محترم، در سال آینده کتاب اسنادی و تاریخ شفاهی ایثارگران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان رونمایی شود. 

وی عنوان کرد: اگر جنگ تحمیلی مردمی نبود پیروزی‌هایی که اکنون به آن‌ها افتخار می‌کنیم به دست نمی‌آوردیم چرا که دشمن بر روی دیوار‌های خرمشهر نوشتند آمدیم تا بمانیم و از لحاظ تجهیزات نظامی این توانایی را نیز داشتند، اما یک چیز را ندیدند و آن هم باور، ایمان و وحدت مردم ایران اسلامی بود که از معیار‌های پیروزی ما بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از راه‌های نا امید کردن دشمن را شرکت باشکوه مردم در انتخابات دانست و افزود: امروز به وحدت و یکپارچگی بیش از پیش جهت شرکت در انتخابات نیاز است.

خواست خدایی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت به غزه رسیده است و رژیم صهیونیستی، گروه حماس را که تفکر انقلابی دارد نتوانست شکست دهد و از این موضوع به شدت عصبانی است؛ و بایدعصبانی باشد، چرا که روزی استکبار درخاکریز‌های شلمچه، طلایه و مرز‌های ایران عزیز با مقاومت درگیر بودند و امروز در کناره‌های مدیترانه در مقابل یک گروه کوچک با تفکر مقاومت، ناکام مانده اند. وحق بدهیم که عصبانی باشند؛ و طبق فرموده شهید آیت‌الله «سید محمد بهشتی»، (آمریکا از این عصبانیت خواهد مرد).

 «قباد مبشری» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه اولین دستگاهی بودیم که تمام فرزندان جانبازان را تبدیل وضعیت کردیم، ابراز داشت: هر سال از جانبازان تجلیل می‌کنیم و در مناسبت‌های مختلف از این قشر فداکار سرکشی صورت می‌گیرد.

مبشری افزود: در همه مناطق تحت حمایت، از خانواده‌های معظم شهدا بازدید و از بازنشستگان ایثارگر این اداره نیز سرکشی و به درخواست‌های این عزیزان رسیدگی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه ایثارگران و ترویج فرهنگ جهاد وشهادت، این اداره برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است که با همکاری اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس تمام خاطرات ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار