مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

مهم‌ترین هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

«پارسیان نژاد» مهم‌ترین هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد.
کد خبر: ۶۵۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 22February 2024

نداشتن اشتغال بزرگترین چالش خانواده‌های ایثارگران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «رضا پارسیان نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از ایثارگران شاغل در کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان اظهار داشت: جامعه هدف بنیاد شهید استان در حال حاضر به ۹۱ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.

پارسیان نژاد یکی از رویکرد‌های اصلی دولت سیزدهم را مردمی سازی عنوان کرد و افزود: تاکنون در همه دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶هزار و ۲۵۲ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سطح استان انجام شده است و این کار همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به مطالبات جدی جانبازان اشاره کرد و گفت: در موارد درمانی اعم از عینک، دندانپزشکی و... با استفاده از بیمه تکمیلی ظرفیت‌هایی جهت آسایش ایثارگران پیش بینی شده است.

پارسیان نژاد مهم‌ترین هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد و ادامه داد: تکریم خانواده شاهد و ایثارگر به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس از اولویت‌های این بنیاد است.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان ایثارگران با ابر چالش اشتغال روبرو هستند، ابراز داشت: بیش از ۶ هزار نفر از خانواده ایثارگران در سطح استان بیکار هستند.

پارسیان نژاد تامین مسکن را از مطالبات دیگر ایثارگران عنوان کرد و گفت: در شهر‌های یاسوج و سی سخت در تامین زمین موردنیاز مشکل اساسی داریم که با کمک دستگاه‌های اجرایی به خصوص بنیاد مسکن امید است این مشکل برطرف شود.

«منوچهر هرمزپور» به عنوان معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ادامه با بیان اینکه در بحث ارائه تجهیزات به خانواده شهدا کار جهادی در استان صورت گرفته است، گفت: تاکنون ۱۳ آی سی یو برای جانبازان و والدین شهدا در منازل تدارک تهیه شده است.

هرمزپور افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار خانواده ایثارگران در منزل مورد پایش سلامت قرار گرفتند و به تعداد زیادی از والدین شهدا در سطح استان دارو را درب منزل تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار