بازدید سردار سلامی و وزیر ورزش از غرفه لشگر ۳۱ سپاه عاشورا

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در ستاد کل سپاه به همراه سردار سلامی و هیئت همراه در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از غرفه تربیت بدنی لشگر ۳۱ سپاه عاشورا دیدن کردند.
کد خبر: ۶۵۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 21February 2024

بازدید سردار سلامی و وزیر ورزش از غرفه لشگر ۳۱ سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در ستاد کل سپاه به همراه سردار سلامی و هیئت همراه از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه امروز سه‌شنبه در نمایشگاه توانمندی‌های ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند و از غرفه تربیت بدنی سپاه عاشورا دیدن کردند.

همچنین سردار سلامی در بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از غرفه معاونت تربیت بدنی سپاه آذربایجان شرقی دیدن کرده و با دستاوردهای ورزشی یگان مذکور آشنا شد.

در این دیدار لباس ورزشی ورزشکار شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری جهت اهدا به موزه ورزش کلان شهر تبریز ، توسط سردار سلامی و وزیر ورزش امضا شد.

استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه توانمندی های ورزشی سپاه غرفه دارند و مقامات کشوری و لشکری از غرفه های این نمایشگاه بازدید می کنند. مسئولان غرفه‌ها نیز توضیحاتی را در خصوص توانمندی های ورزشی یگان مربوطه و عملکرد ۵ ساله اخیر به ارائه گزارش می پردازند.

این نمایشگاه از روز دوشنبه ۳۰ بهمن به مدت ۳ روز در محل حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار