حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مشاور فرمانده کل سپاه:

حضور پرشور مردم در انتخابات، قدرت چانه زنی ایران را در جهان بالا می‌برد

سردار «جباری» گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، قدرت چانه زنی ایران را در جهان بالا می‌برد و ما را در مجامع بین‌المللی موفق می‌کند.
کد خبر: ۶۵۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 20February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «ابراهیم جباری» مشاور فرمانده کل سپاه امروز در آیین یادواره شهدای کار و تولید هرمزگان که به بهانه نخستن جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت مستقل، قوی و محکم را در جهان اسلام به گونه‌ای پایه‌گذاری کرده که این محور علیه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ایستادگی کرده و رویای آمریکا در منطقه، به یاس تبدیل کرده است.

وی، با اشاره به اینکه مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل یک نبرد ادامه‌دار و جدی بوده که متوقف نخواهد شد، افزود: جامعه اسرائیل امروز از هم فروپاشیده است و اکنون غزه به برکت جبهه مقاومت در بهترین شرایط قرار دارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز وارد جنگ ترکیبی یا همان جنگ شناختی و ادراکی شده‌ایم که نوع تکامل یافته و اثرگذار جنگ نرم است؛ در این صحنه به مقابله و مبارزه با نظام سطله می‌پردازیم که توسط رسانه‌های نوین سایبری در دنیا به سمت کشورها حجمه وارد می‌شود.

وی بیان داشت: دشمن در جنگ نرم به دنبال هویت‌زدایی و هویت‌سازی هستند که باید به این مساله نیز توجه ویژه داشته باشیم.

سردار جباری در ادامه خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام گفت: بدانید که حوادث و بحران‌ها ما را رها نمی‌کنند و در این راستا، وظیفه خطیری برعهده ما است که با روحیه بسیجی و با روح ایمان و معنویت، برای جذب جوانان و آماده‌سازی و آموزش آن‌ها و همچنین دفاع از تمامیت ارضی، تلاش کنیم.

این مسئول گفت: اکنون همه تلاش‌های آمریکایی‌ها در منطقه به لطف الهی و به برکت اخلاص و ایمان مردم، به نفع ما و جبهه مقاومت تمام شده است و آمریکا به‌ناچار و با خفت و ذلت باید منطقه را ترک کند.

صداقت؛ رمز ماندگاری در تمام عرصه‌های کار و تلاش است

سردار جباری با اشاره به اینکه رمز ماندگاری و پیروزی در تمام عرصه‌های کار و تلاش، صداقت، اخلاص و برای رضای خدا کارکردن است، گفت: شهدا از چنین ویژگی‌هایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز عرصه‌ای در کشور برای کار و تولید و فعالیت فراهم شده، به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والا مقام بوده است؛ ابراز داشت: شهدا به عنوان بهترین الگو، همیشه حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند؛ چرا که آن‌ها برای عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ما رفتند و کار ما نیز با یاد و نام آن‌ها، برکت پیدا خواهد کرد.

سردار جباری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و در این مرحله باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه داریم هم خودمان در این عرصه مشارکت فعال داشته باشیم و هم با تبلیغ، مردم را دعوت به پای صندوق‌های رای کنیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم عدم حضور ما اثرات منفی و تخریبی در سطح بین‌الملل خواهد داشت، وظیفه داریم تبلیغ کنیم تا مردم وارد میدان شوند و این نشان می‌دهد که دشمن هم بیکار ننشسته و به کار و تبلیغ مشغول است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، در واقع به معنای دفاع از نظام اسلامی در مقابل زورگویی‌های نظام سلطه و افزایش قدرت سیاسی ما است که تاثیر شگرفی در جهان بر عزت و اقتدار ملی و اقتصاد ما و همچنین جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رونق اقتصادی ما دارد.

وی عنوان کرد: همچنین حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، قدرت چانه زنی ما را در جهان بالا می‌برد و ما را در مجامع بین‌المللی موفق می‌کند و در صدر منطقه نیز تاثیر بر مساله قدس و فلسطین و پیروزی جریان مقاومت و شکست اسرائیل دارد و این‌ها منوط به تقویت جبهه داخلی انتخابات است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها