حضور حداکثری، اقتدار ملی/

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: ایران در دفاع مقدس یک حقوق بشر به تمام معنا بود

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: عده‌ای فقط حقوق بشر را یدک می‌کشند در صورتی که کشور ما در دفاع مقدس یک حقوق بشر به تمام معنا بود.
کد خبر: ۶۵۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 15February 2024

ایران در دفاع مقدس یک حقوق بشر به تمام معنا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر و باگرامیداشت یادهمه‌ی شهدای والامقام، بویژه شهدای اداره پست، تلگراف  وتلفن در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز خدمت به مردم در هر پست و جایگاهی نوعی جهاد و عبادت است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

سرهنگ خواست خدایی به نقش پست، تلگراف و تلفن در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همزمان با شروع جنگ تحمیلی این اداره در ارسال و دریافت نامه‌ها، تلفن‌های صلواتی، جعبه‌های پستی و ... نقش بسزایی ایفا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نقش اداره پست استان در دفاع مقدس نیز باید در قالب دانش نامه قرار بگیرد تا خدمات ارزشمند این اداره برای ثبت در تاریخ افتخارات استان به یادگاربماند.

وی در معرض هدف گلوله و ترکش بودن ماموران ادارات پست، رساندن نامه رزمندگان درب منازل و حتی خدمات پستی به اسرای عراقی و... را از دیگر نقش‌های پست در دفاع مقدس برشمرد و گفت: ان شاءالله، درحال حاضر نیز با همان نگاه دوران دفاع مقدس پیگیر باشیم که نقش اداره پست استان به خوبی ثبت و ضبط و انتشار داده شود.

خواست خدایی ابراز داشت: عده‌ای فقط حقوق بشر را یدک می‌کشند در صورتی رزمندگان ما با پیروی واقعی ازقرآن واهل بیت (ع) وفرمایشات امام خمینی (ره) حتی در دفاع مقدس نسبت به رعایت این امر (حقوق بشر) دربرابر دشمن کارنامه درخشانی دارند.

«سید علی نصیبی» مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمدضمن خرسندی ازاین جلسه، سرکشی از ایثارگران را یکی از برنامه‌های مدون این اداره عنوان کرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس هستیم.

نصیبی با بیان اینکه ثبت خاطرات رزمندگان یک دغدغه مهم است، آمادگی اداره پست جهت همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد جهت ثبت و ضبط خاطرات کارکنان پیشکسوت، ایثارگر و همچنین نقش اداره پست در دفاع مقدس را اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار