تجلیل از جانباز دوران دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت روز جانباز نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و از وی تجلیل کردند.
کد خبر: ۶۵۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ - 14February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آيت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد «سید علمدار زینت پور» ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز، اظهار داشت: جانبازان افتخار می‌کنند که در مسیر ارزشمند جانبازی برای اسلام، ارزش‌های معنوی، عزت و اقتدار سرزمین ایران اسلامی قرار گرفته‌اند.

آیت‌الله حسینی افزود: جانبازی یک افتخار است که برای دفاع از ناموس، حریت ایران اسلامی و اقتدار این سرزمین برخی افراد به این درجه نائل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان با سرمایه وجودی یعنی جانشان در میدان مبارزه و دفاع از ملت، کشور، سرزمین و ناموس در برابر دشمنان ایستادگی کردند و برای ایران اسلامی افتخارآفرین بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عظمت، شکوه، افتخار، امنیت و سرافرازی ملت ایران در دنیا را به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان دانست و گفت: این درسی برای جامعه امروزی بوده تا بتوانند این راه و مسیر را ادامه دهند.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه کسانی که برای اسلام، قرآن و کشور در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند کاری ارزشمند انجام می‌دهند، عنوان کرد: دفاع از سرزمین ارزش‌های الهی، معنوی و دینی برای انسان علاوه بر افتخار دنیوی، در سعادت اخروی نیز ارزشمند است.

«رضا پارسیان نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک ولادت امام حسین علیه السلام و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل عباس و روز جانباز، گفت: امام جمعه یاسوج به عنوان خانواده شهید، جانباز و ایثارگر همیشه همگام و همراه جامه ایثارگر و شهدا بوده و مطالبات آن‌ها را پیگیری می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

پارسیان نژاد با بیان اینکه دیدار امروز با جانباز ۷۰ درصد «سید علمدار زینت پور» به عنوان جوان‌ترین جانباز دوران دفاع مقدس صورت می‌گیرد، افزود: این جانباز سرافراز سال ۱۳۶۶ در منطقه ماووت عراق بر اثر ضایعات نخاعی به درجه جانبازی نائل آمد و هم اکنون دارای دو فرزند و از نخبگان و جانبازان سرآمد استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته امروز برنامه علمداران حماسه در سراسر کشور با دیدار و سرکشی نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه هر استان در دستور کار قرار دارد که این دیدار در این راستا انجام می‌گیرد.

«سید علمدار زینت پور» جانباز ۷۰ درصد نیز در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاران وی، گفت:، ولی فقیه ستون محکمی برای نظام و انقلاب است و حضور نماینده ایشان در منزل شخصی بنده یک افتخار محسوب می‌شود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای چند ستون بوده که یکی از اصلی‌ترین ستون‌های آن، ولی فقیه است. 

زینت‌پور مردم و ایثارگران را از دیگر ستون‌های نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به این مملکت آسیبی نرسد»، ما وظیفه داریم برای دفاع از ناموس و میهن ایران اسلامی برای دفاع از ولایت فقیه به عنوان ستون نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

این جانباز دفاع مقدس، امام جمعه یاسوج را به دلیل جانبازی، ایثارگری و همچنین خانواده شهید بودن الگویی برای همه دانست و از زحمات و تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مدیرکل این بنیاد در استان تقدیر و تشکر کرد.

زینت پور تصریح کرد: همیشه خود را بدهکار نظام و انقلاب می‌دانم و تا پای جان برای دفاع از خاک و ناموس آمادگی دارم.

وی وظیفه جامعه ایثارگری را محکم کردن ستون نظام، انقلاب و پشتیبانی از دستاورد‌های آن دانست و افزود: حفظ ستون‌های نظام، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب یک وظیفه است که ما به عنوان ایثارگران در این راستا باید فعالیت کنیم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از این جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از جانباز دوران دفاع مقدس «سید علمدار زینت پور»

تجلیل از جانباز دوران دفاع مقدس «سید علمدار زینت پور»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار