رونمایی از سوژه‌های محتوایی موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم

دریادار عباسی گفت: معرفی اسوه‌های غیرت و جلوه‌های مردانگی به عنوان الگو‌های موثر در زندگی به نسل حاضر وظیفه‌ای است که باید آن را به درستی و با دقت بدون تحریف باز نشر دهیم.
کد خبر: ۶۵۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ - 13February 2024

رونمایی از سوژه‌های محتوایی موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ویژه برنامه تکریم از خانواده‌های شهدای والامقام مدافع حرم استان در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این برنامه با حضور سیزده خانواده شهید، استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین استانی از تعدادی سوژه های محتوایی موزه دفاع مقدس استان رونمایی شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی دریادار «رضا عباسی» ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از مراحل تکمیل محتوای موزه دفاع مقدس ارائه و خواستار توجه ویژه استاندار و مسئولین استانی جهت تکمیل دانشنامه و موزه دفاع مقدس استان نمودند.

دریادار عباسی گفت: ضرورت تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان و فداکاری ها و ایثار دوران طلایی دفاع مقدس و معرفی اسوه های غیرت و جلوه های مردانگی به عنوان الگوهای موثر در زندگی به نسل حاضر وظیفه ای است که باید آن را به درستی و با دقت بدون تحریف باز نشر دهیم و امروز یکی از راه های موثر نشر آن ارزش ها موزه های دفاع مقدس می باشد.

استاندار آذربایجان شرقی «مالک رحمتی» نیز پس از بازدید از موزه و سوژه های محتوایی، دستور تشکیل جلسه جهت رفع موانع پیشرفت محتوای موزه نموده و خاطرنشان کردند اقدامات لازم در امر تسریع تکمیل موزه دفاع مقدس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار