مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل یادمان شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: یادمان شهدای گمنام در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت ساخت و تکمیل به اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۶۵۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ - 13February 2024

لزوم تکمیل یادمان شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با «جهانگیر شاهینی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ خواست‌خدایی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدا اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت در استان اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک اداره دولتی و نظامی است و بخشی از اعتبارات آن استانی است، افزود: جهت تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، به اعتبارات استانی نیاز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ایده و نیروی متخصص و اثرگذار وجود دارد؛ اما حمایت‌های مالی هم بایستی صورت گیرد.

سرهنگ خواست‌خدایی عنوان کرد: در یادمان شهدای گمنام در کهگیلویه، لوداب و گچساران به اعتبارات جهت ساخت و تکمیل این یادمان‌ها نیاز است.

وی همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دستاوردهای بنیاد در حوزه فضای مجازی پرداخت. 

در پایان این نشست، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون پشتیبانی از برنامه‌هایی که در حوزه‌ی عمرانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت انجام شده و یا در حال انجام است، گزارشی ارائه داد.

شاهینی عنوان کرد: این سازمان آمادگی لازم جهت همکاری درخصوص تکمیل یادمان شهدای عزیز گمنام (لیشتر، حوزه علمیه دهدشت) و اجرای برنامه‌های ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به ویژه برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را دارد.

وی تصریح کرد: ان شاء الله درنیمه اول سال۱۴۰۳ از اعتبارات استانی جهت تکمیل ساختمان درحال احداث موزه دفاع مقدس استان توجه ویژه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار