جشنواره مردمی فیلم عمار در استان فارس افتتاح می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار فارس از برگزاری آیین افتتاحیه این جشنواره در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 12February 2024
جشنواره مردمی فیلم عمار در استان فارس افتتاح می‌شود«محمد صادق رویگر» دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز اظهار داشت: آیین افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار در استان فارس دوشنبه ۲۳ بهمن ماه همزمان با چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان در منزل شهیده صغری حسینی از شهدای حادثه تروریستی کرمان در روستای دارالمیزان از توابع شهرستان مهر برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه به صورت متمرکز اکران آثار و تجلیل از اثر گذاران و فعالان این عرصه انجام می‌شود، گفت: کارگاه‌های آموزشی در عرصه‌های رسانه ای، هنری، فرهنگی و ... برگزار خواهد شد 
 
رویگر با اشاره به اینکه آیین اختتامیه پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد، ادامه داد: از کتاب «پلاک پ» خاطرات زنان پشتیانی دفاع مقدس شیراز در آیین اختتامیه رونمایی می‌شود.
 
دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار فارس تصریح کرد: ۳ مستند و ۲ نماهنگ فاخر از استان فارس به جشنواره مردمی سراسری عمار توسط هنرمندان این خطه ارسال شده است همچنین مستند «قائده بازی» از آثار فاخر هنرمندان شهرستان جهرم در جشنواره کشوری برنده فانوس عمار شد. 
 
بنابه گفته این مقام مسئول، جشنواره مردمی عمار در تمامی طول سال برپا است، اما از فردا اکران آثار جشنواره به صورت ویژه تا پنج شنبه در کل استان فارس انجام می‌شود.
 
رویگر با تاکید بر اینکه آثار در شهرستان‌های ارسنجان، نی ریز، شیراز و لار به صورت ویژه اکران خواهند داشت، ادامه داد: با فراخوان داده شده اکران کننده‌های مردمی می‌توانند با هماهنگی از امتیاز اکران برخوردار شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار