حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

با شرکت در انتخابات حماسه‌ای با شکوه خلق خواهیم کرد

«احمدزاده» گفت: در ۱۱ اسفند ماه سال جاری با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای با شکوه خلق خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ - 11February 2024

با شرکت در انتخابات حماسه‌ای با شکوه خلق خواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «سید علی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی، اظهار داشت: امروز مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد آمدند تا بگویند تمام قد برای دفاع از انقلاب در صحنه هستیم.

احمدزاده افزود: دشمن چهره واقعی خود را در قتل عام مردم مظلوم غزه نشان می‌دهند و با تمام توان مردم بی دفاع غزه را نشانه می‌گیرد و حقوق بشر دروغین آن‌ها را به خوبی در این قضیه مشاهده می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون در استان تجمعات عظیم انقلابی برگزار شده تا اعلام کنیم که در برابر استکبار شکست نمی‌خوریم و با اراده قوی تا پای جان در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) در صحنه هستیم.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت در دفاع از مردم مظلوم غزه، عراق، سوریه و لبنان حتی یک قدم عقب نشینی نکرده و در مقابل استکبار ایستاده است.

احمدزاده با بیان اینکه امروز برای دفاع از انقلاب در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن شرکت کرده ایم، عنوان کرد: ما وارثان واقعی زمین که خداوند وعده داده است، هستیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پیش رو بودن انتخابات در اسفند ماه سال جاری، از همه مردم استان جهت حضور پر شور در انتخابات دعوت کرد.

وی تاکید کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

احمد زاده خاطر نشان کرد: انشاءالله در ۱۱ اسفند ماه که روز تجلی و اراده ملی و حضور مردم است، با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای با شکوه خلق خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار