در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تبریز؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش: مردم غیرتمند ایران پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمن می‌دهند

امیر دریادار «ایرانی» گفت: دشمن باید بداند که مردم غیرتمند ایران در مقابلش ایستاده‌اند و با مشت محکم پاسخ توطئه‌ها را می‌دهند.
کد خبر: ۶۵۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 11February 2024

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تاریخ، قیام مردم ولایمتدار تبریز را در ۲۹ بهمن فراموش نمی‌کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تبریز اظهار داشت: تاریخ، قیام مردم ولایتمدار تبریز را در ۲۹ بهمن فراموش نمی‌کند و از زمان علمداری سردار ملی و سالار ملی که پرچم مبارزه با جهل را بر دوش گرفتند، شما توانستید حرکت‌های ناشایست دشمنان را با مشت‌های محکم خود پاسخ دهید و دشمن را از صحنه روزگار محو کنید.

وی عنوان کرد: سفره های شما، سفره های غیرت و مردانگی است و با وجود این همه مشکل و تحریم با بصیرت خود در عرصه کشوری و منطقه‌ای صحنه‌هایی به وجود می‌آورید که همه را انگشت به دهان گذاشته است. دشمن باید بداند این مردم غیرتمند در مقابلش ایستاده‌اند و با مشت محکم پاسخ توطئه‌ها را می‌دهند.

امیر ایرانی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش امسال به برکت دعای خیر شما توانست همه قله‌های افتخار را در قالب یک ماموریت به جهانیان نشان دهد و همه این توانمندی‌ها با ماموریت ناوگره ۸۶ ارائه و به نمایندگی از شما مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان زده شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان عنوان کرد: پرچم پر افتخار این انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم امام عصر (عج) خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار