دلنوشته/ علی‌اصغر زینلی 

بر همان عهدی که بستیم، هستیم

در زمانی که آزادگان در بند رژیم بعث عراق بودند و تازیانه‌های خشم دشمن بر جسم آن‌ها فرود می‌آمد می‌دانستند که اسارت تاوان تلاش آن‌ها برای استقلال کشورشان بوده است و لذا سختی‌های اسارت را به جان خریدند، چون باور داشتند آزادی بهایی دارد.
کد خبر: ۶۵۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 11February 2024

بر همان عهد که بودیم؛ برآنیم هنوز!گروه استان‌های دفاع‌پرس _ «علی‌اصغر زینلی» آزاده دفاع مقدس؛ چهل و پنج سال پیش در چنین ایامی زنجیر اسارت دو هزار و ۵۰۰ ساله حکومت پادشاهان خودکامه بر این سرزمین گسسته شد و نسیم آزادی در کوچه پس کوچه‌های این دیار وزیدن گرفت.

در چنین روزهایی از پیوستن قطره‌های این ملت دریای خروشانی بوجود آمد و در مسیر خود ناپاکی‌های حاصل از سال‌ها استعمار، استثمار و خودکامگی را پاک کرد و مردمان این سرزمین «خورشید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را با چشمان خود رویت کردند.

آزادگان سرافراز با مفاهیم «اسارت» و «آزادی» بخوبی آشنایی دارند چون با ذره ذره وجودشان آنرا لمس کرده‌اند.

در طول زمانی که آزادگان ما در بند رژیم بعث عراق بودند و تازیانه‌های خشم دشمن بر جسم آن‌ها فرود می‌آمد می‌دانستند که اسارت تاوان تلاش آن‌ها برای استقلال کشورشان بوده است و لذا سختی‌های اسارت را به جان خریده، چون باور داشتند آزادی بهایی دارد و تا «آزاد نشویم» هرگز نخواهیم توانست «آزاده باشیم» و «آزاده بمانیم».

در ایام‌الله دهه مبارک فجر و در چهل و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یاد شهدای عزیز به ویژه شهدای غریب اسارت را گرامی می‌داریم و بار دیگر با آرمان‌های این نظام مقدس و امامین انقلاب عهدی دوباره می‌بندیم که تا پای جان به حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی مردم ایران که حاصل خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران می‌باشد متعهد و وفادار بمانیم و به فضل خدا پرشورتر و باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار