نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صمت این استان

نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صمت این استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ - 10February 2024

نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صمت این استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار با «سید امیر تیمور موسویان» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، پیرامون اجرایی شدن بخشنامه ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و تدوین نقش اداره صنعت معدن و تجارت در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک انتصاب مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان اظهار داشت: وظیفه ما و شما که از یادگاران شهدا هستیم وظیفه سنگینی است و باید در راستای اعتلای پیشرفت ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه اشتغال‌زایی نوعی جهاد است، اظهار داشت: در حاضر درگیر یک جنگ اقتصادی در کشور هستیم و مردم نیز از این موضوع رنج می‌برند لذا سازمان صنعت معدن و تجارت در این زمینه می‌تواند کمک شایانی به مردم کند.

وی با اشاره به وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ثبت شفاهی ایثارگران ادارات و نقش سازمان‌ها در دفاع مقدس، افزود: ثبت نقش اداره صنعت معدن و تجارت استان نیز در حال پیگیری است که با یاری خداوند در دانش نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت و ضبط شود.

«سید امیرتیمور موسویان» مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد هم در ادامه این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هر چه داریم از برکت شهدای گرانقدر و آثار دفاع مقدس است.

موسویان افزود: در شرایط اقتصادی کنونی که کارکردن کمی دشوار است ان شاءالله با توکل بر خدا و برکت خون شهدا گامی مثبت در راستای تحول اقتصادی بر داشته و آثاری نیکو از خود برجای بگذاریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار