فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی عنوان کرد؛

آمادگی یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمن

امیر «محمدشفیعی» گفت: کارکنان لشکر ۱۶ زرهی قزوین، همانند سایر یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی، آمادگی کامل خود را برابر هرگونه تهدید دشمنان اعلام می‌کند.   
کد خبر: ۶۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 07February 2024

آمادگی یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمن

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» ارشد نظامی اجا در استان‌های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در سالن ۲۹ فروردین ارتش در قزوین برگزار شد اظهار داشت: کارکنان لشکر ۱۶ زرهی همانند سایر نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، با غیرت و عقلانیت دینی، ایثار و ولایتمداری، و با از جان گذشتگی در مقابل دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایستاده است. 

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پایان هشت سال دفاع مقدس خطاب نیروی زمینی ارتش فرمودند، این نیرو حقیقتاً در نوک پیکان مقابله با حملات دشمن بوده و توانست چهره راستین و شکست ناپذیر خود را نشان داده است.

این مسئول ادامه داد: لشکر ۱۶ زرهی با اهدای نزدیک به ۳۰۰۰ شهید و ده هزار جانباز و آزاده دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با اشاره به انتخابات پیش رو، ابراز داشت: کارکنان لشکر ۱۶ زرهی به مانند سایر نیرو‌های مسلح در مسیر انقلاب و در جهت هرچه باصلابت‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون تا پای جان ایستاده اند و با ظرفیت کامل در این روز تاریخی پای صندوق‌های رای خواهند آمد تا به دشمنان بگویند هیچ گاه از آرمان‌های نظام و تبعیت از ولایت فقیه کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار