در پیامی به مناسبت عید مبعث؛

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی: این اسلام نوید بخش جهانی بهتر و امن‌تر برای همه انسان‌ها است

در پیام امیر دریادار دوم «عباسی» به‌مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) آمده است: اسلام نوید بخش جهانی بهتر و امن‌تر برای همه انسان‌ها است.
کد خبر: ۶۴۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 07February 2024

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛ این اسلام نوید بخش جهانی بهتر و امن‌تر برای همه انسان‌ها می‌باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریا دار دوم «عباسی»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پیامی مبعث پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت.

برانگیخته شدن بهترین و کامل‌ترین خلقت خدا روز بیست و هفتم رجب با جمله طنین انداز شد تا دلسوزترین راهنمای خلقت پیامبر صلح و رحمت رسالت خود را آغاز نماید.

این اسلام نوید بخش جهانی بهتر و امن‌تر برای همه انسان‌ها می‌باشد پیامبر عظیم الشان اسلام اساس حرکت خود را با حفظ کرامات انسانی، عدالت جهانی و برچیدن ظلم و ستم و گمراهی آغاز نمودند.

امروزه وظیفه تمامی مسلمانان جهان و پیروان راستین دین اسلام بر این است که با اراده و اعتقاد راسخ و تاسی عملی از آموزه‌های دینی در مقابل هجمه‌هایی که متاسفانه در مقابل دین اسلام وجود دارد ایستادگی کرده و با همفکری حرکت سازنده به تبیین چهره واقعی سیره پیامبر اعظم (ص) و اهداف و برنامه‌های اسلام بپردازند و این امر را یکی از ضروریات زندگی خود بدانند.

در پایان فرا رسیدن سالروز خجسته و مبارک بعثت حضرت محمد مصطفی صلی اله علیه و آله را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه هموطنان ولایتمدار کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار