نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب اسلامی تمام دنیا را متحول کرده است

آیت‌الله «حسینی» گفت: امروز انسان‌های زیادی از سفره پر برکت انقلاب اسلامی بهره می‌برند و این انقلاب تمام دنیا را متحول کرده است.
کد خبر: ۶۴۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ - 06February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با حضور آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک حسینی» نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرماندهی سپاه فتح، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

 آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار داشت: در طول تاریخ شهدا همچون چراغ‌های فروزانی برای هدایت بشر بوده اند که با خون خود راه انسانیت، معنویت و آزادگی را به انسان‌ها نشان دادند.

وی با بیان اینکه شهدای روحانی دو ویژگی بزرگ دارند، افزود: یکی در راه خدا خون خود را ریخته اند و دیگری راه شهادت را به خوبی نشان می‌دهند. 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی اثر فاخر امام خمینی (ره) و یک سفره گسترده الهی در جهان معاصر است، که امروز انسان‌های زیادی از این سفره پر برکت بهره می‌برند و این انقلاب تمام دنیا را متحول کرده است.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه یک حکومت دست نشانده انگلیسی و آمریکایی در این کشور قد علم کرد و عزت و شرافت این سرزمین را لگد مال کرد، ادامه داد: سرزمینی که شایسته نبود سرمایه‌های انسانی، فرهنگی، اسلامی، ملی آن به قدری ذلیل شود، که به سوی بیگانگان دست گدایی دراز کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر حکومت پهلوی باقی می‌ماند در کشور هیچ اثری از ارزش‌های اخلاقی مانند معنویت، اسلام، عزت و ... نبود.

در پایان این آیین از خانواده‌های معظم شهدای روحانی تجلیل شد.

انقلاب اسلامی تمام دنیا را متحول کرده است

انقلاب اسلامی تمام دنیا را متحول کرده است

انقلاب اسلامی تمام دنیا را متحول کرده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار